BEDFORD WEATHER

Wednesday, February 17, 2010

Long Lake (part 2)

上次講咗屋企出面嘅地理環境,今次介紹一下附近的屋。

第一間:必要講的“百萬吉屋”。先來一個正面。




係咪好靚呢?此屋在我第一次(2005)來探肥鬼時還是豪不起眼的普通屋一間。到第二次來時(2007年4月)便已經在裝修中,話是裝修中,不如說是完全拆了重新再起來得正確一點。




(右側面)

這屋在最後我2008年2月正式搬來美國時才開始埋尾,我們每天出入都經過這間大大大屋,但整整一年過了,都不見一個人影。相中的白貨車是來除草的人的車。




(左側面)

這屋起時樓市還未開始跌,肥鬼話不用看內裏,只看地段及大小,起這屋最保守估計都要一佰萬美金。但這屋起了整整一年都只是坐在這裏,沒人出入,我們估是因為起好的時侯剛好是樓市跌的時侯吧!

沒人買便只好給我養眼養眼吧!每天散步經過也可以發下白日夢。有時揸車經過時都會同肥鬼講,無番十個八個工人都唔好住呢間屋囉!唔係真係一日24小時不停打掃都唔掂!

話時話,如果呢間屋真係賣一佰萬美金,其實都好鬼抵!你諗下,一佰萬美金=八佰萬港幣,八佰萬港幣最多咪買到一千呎咁上下(最新一輪公屋都比人炒到500萬喇!),仲要睇下係香港邊度喎!而呢間屋最少無5000呎都有3000呎喇,後面重有lake access(即係有權可以用個湖)喎。個的帶住一喼喼現金嚟呢度入貨嘅big six同胞,入到呢間就發囉!




係我2009年9月學車個陣,個教車師傅就話呢間屋係比中國人買咗,仲話係做餐館嘅,講到似層層咁樣。我就唔多覺囉!都無人出入嘅!似係佢睇得新聞太多喇!哈哈!




你睇下,呢隻水上電單車係2009年5月個陣出現過幾日,然後又消失咗嘅物體。如果真係big six同胞買咗呢間屋,佢地都唔似會咁識享受生活。。。

第二間:“八十萬大屋”

呢間係正路口的屋,同上面間佰萬大屋隔咗3-4間屋左右。係2008年年頭曾經開價八十萬,但後來無市又收番個牌。

就咁睇正面好似唔多值。




但係你睇真的,係屋嘅右面個一大塊地(足夠起多一間屋)係包括在一齊的,你都會覺得好抵喇!咁大塊地你有心機嘅,可以種下野!而屋主佢地呢,夏天個陣就會起個網嚟打排球(塊地夠兩個場)加埋玩水上活動。










呢個屋主都幾好人架,我係夏天成日出去散步見得多(佢要成日剪草)都會傾下計,如果下年再熟的,我就可以同佢的細路打羽毛球!正呀!的細路我諗係佢的孫同的孫嘅朋友,因為平時唔見架,係暑假先見多的人架渣。

係介紹最後一間勁野之前,大家可以睇下幾間我覺得好靚的屋:

呢一間唔洗我講,都知我最鍾意就係佢個落地大玻璃嘅廳!!!而呢個廳就係對到正一正個湖長個一面,佢都有自己的lake access,仲要係正沙灘旁邊(我地個業主會起咗兩個沙灘係湖的兩邊,有野餐的設備,夏天有泳會係到教細路游水)夏天個陣日日水上活動加BBQ都得,正!




下面呢張相可能影得唔係咁清楚,但留心睇會見到,係石獅子入口入去個度,係有一個圍欄同石柱包圍住的前花園,有少少似我地中國人的四合院(中間無頂)咁樣,佢仲有個小型噴水池係個度。如果呢個花園大的,可以日日係度high tea,真係正!




下面呢間就係個前園好靚。我影個陣唔係盛夏,所以睇唔到個屋主好比心機種花同打理。係盛夏個陣,可頭圍住的地方都種咗色彩繽紛的花,真係好靚架。




下面呢間又係一間好大的屋,但係我唔明點解呢度的屋,梗係唔起得四四方方一點,例如完整的兩層?可能係因為我唔識建築學,真係唔識欣賞呢的唔同高低嘅屋頂。。。









而下面呢一間,就直頭好似住咗係森林入面咁樣,全靠係門口五棵大樹(我無用wide shot影唔晒左右)佢呢家屋主整到五棵大樹都有矮樹環/灌木叢(shrub/bushes)圍住棵樹,都好靚吖!




下面兩間都好有型,因為佢地都用一樣的色調:黑白紅。比起附近的屋全都用綠/啡係起眼好多,又時髦得多了。









好了!係時侯介紹最後一間,亦都係最勁的一間。附近的人叫呢間屋做“Candy Land House”或者係 “Cotton Candy House ”,點解?

來一個近境。




右遠境全景。




左遠境全景。




我諗淨係睇的相大家都估到點解呢間屋有呢個名喇!呢間好似兒童皇國嘅屋,絕對唔只得呢一座堡壘。係堡壘嘅左手邊,係仲有一個籃球場,一個排球/網球場,一個小馬場(好似沙圈咁上下大)係呀!遠望係見到有養馬架!仲未計係堡壘後面個一大塊地(唔知仲有的乜喇,都睇唔到咁多囉!)




同其他屋一樣,阿教車師傅都話呢間屋係有一個故仔嘅:男屋主用咗唔記得幾耐嘅時間去起呢間屋比的仔女,但係佢起好兩年後佢就癌病去世了。

當然啦!故仔真唔真無人知,除非等某日我行過同間屋的細路傾下計印證一下,不過可能性都幾低囉,因為同其他屋一樣,我都唔見有細路嘅,水靜河飛,同堡壘的可愛外表一的都唔襯呀!

鄰居的屋報告完畢。

下面棵樹係我去散步影相個日咁啱打完風無耐,呢棵咁粗嘅樹都被劈到得番一半。




下次比大家睇下我後園個棵,劈得仲勁!

No comments:

Post a Comment